czwartek, 13 września 2012

Dużo książek :)










 




 



Wszystkie książki z małymi wyjątkami (Królestwo czarnego łabędzia, Ouran) są w stanie idealnym, nieczytanym, albo bardzo dobrym. Ceny ok 20 zł plus minus kilka zł, mangi oczywiście taniej.

Jakby komuś zależało mam jeszcze:
Kroniki Krwi - Richelle Mead
Vaclav i Lena - Haley Tanner
Światła pochylenie - Laura Withcomb
Vassalord (manga)
Paradise kiss 1-5 - Ai Yazawa
Mechaniczny anioł - Cassandra Clare
Miasto upadłych aniołów - Cassandra Clare
Atrofia - Lauren DeStefano

A na wymianę interesują mnie następujące książki:
Pierwszy grób po prawej
Ja, diablica
Ja, anielica
Kroniki Jakuba Wędrowycza
Wish (manga)
Ukochany nieśmiertelny+Porwana w mrok
Rozkosz nieujarzmiona
Z deszczu pod rynnę - Gier

ew. jakieś inne propozycje ale najbardziej zależy mi na pogrubionych.

mail - paula128@buziaczek.pl
gg - 42656886

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz