niedziela, 10 lutego 2013

Sprzedam

Książki za 15 zł:
Risto Isomaki - Lit-6
Małgorzata Budzyńska - Ala Makota. Maksymalnie Ja 1  
Gitty Daneshvari - Anna w Nowym Jorku  
Gemma Malley - Deklaracja  
Alyson Noël - Aura 
Alyson Noël - Lśniąca pułapka
Lisa Desrochers  - Demony. Pokusa
Mary-Claire Helldorfer - Potęga miłości
Jean Van Hamme - Largo Winch
Krystyna Ylva Johansson - Stieg Larsson czyli zbrodnia po szwedzku
Taavi Soininvaara - Wirus Ebola w Helsinkach
Marcin Ciszewski - Upał
Ireneusz Gębski - W cieniu Sheratona (Z AUTOGRAFEM)
Paweł Szlachetko - Wichrołak
Pamela Wells - Zauroczenia


Książki za 20 zł: 
Sherry Argov - Dlaczego mężczyźni kochają zołzy
Nicholas Sparks - I wciąż ją kocham
Jacek Perzyński - Smolar. Piłkarz z charakterem 
Chuck Pfarrer - Operacja Geronimo
Marisa Bennett - Pięćdziesiąt twarzy przyjemności
Howard E. Wasdin - Snajper Bill Bass - Trupia farma
Federico Moccia - Tylko ciebie chcę
Robyn Carr - Ulotne chwile szczęścia

Książki są w stanie idealnym, jedynie "Trupia farma" w bardzo dobrym.
Do cen należy doliczyć koszt przesyłki czyli 6 zł.
Kontakt: natkawes@wp.pl 

3 komentarze:

  1. Napisałam maila. Proszę o rezerwację książki ,,Utonięcie Rose". U.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli oferta jest aktualna to bardzo poproszę o rez. książki
    Bill Bass - Trupia farma

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za odwiedziny, ciekawy blog, pózniej zerkne na ksiazeczki ktore sprzedajesz i moze cos mi sie spodoba. Jestem molem ksiazkowym i nie wyobrazam sobie bez nich zycia :) obserwuje i zapraszam do mnie ponownie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń